יום שני, 23 במרץ 2009

קניית רכב חדש

קניית רכב חדש


קנייה מעולה של רכב יד ראשונה


קניית רכב חדש

אופרייט ליס היא חברת הליסינג הוותיקה בארץ. הניסיון עושה את ההבדל ולכן במשך שנים קניית רכב יד ראשונה באופרייט ליס נחשבת לבחירה מעולה. כל רכב יד ראשונה מטופל במוסך מורשה על פי הוראות היצרנים, לכן אנחנו בטוחים באיכות הרכבים ואמינותם ומעניקים אחריות מורחבת לכל רכב בכל קילומטראז'.

מדוע רכב יד ראשונה של אופרייט ליס הוא קנייה מעולה?

החכמה בקניית רכב יד ראשונה היא לבחור רכב טוב היום עם עבר ללא רבב ובטחון שבעתיד תוכל למכור אותו:

להיות בטוח בעבר- כשאתה קונה באופרייט ליס אתה קונה מחברה שמכירה את כל המכוניות שלה עד הבורג האחרון. אנחנו מבינים שההיסטוריה של הרכב מהווה שיקול חשוב בהחלטה לקנות אותו ולכן אנחנו מרכזים בתוכנת מחשב מיוחדת את כל האירועים שהיו. איך טיפלו בו? מי נהג ברכב? מה הוא עבר? אצלנו תמצא תשובות טובות לכל השאלות.

להרגיש טוב היום- קניית רכב יד ראשונה מאופרייט ליס היא קנייה בטוחה. כל רכב שתבחר הוא רכב השייך לצי הרכבים של אופרייט ליס. אנו החברה היחידה המספקת שירותי ליסינג תפעולי בלבד, הרכבים שאנו מציעים למכירה היו בשימוש החברות המובילות במשק, בטיפול ובמעקב שלנו. אנו לא מוכרים רכבים מהשכרה או רכבים ששימשו את כוחות הביטחון.

כל רכב באופרייט ליס שעומד למכירה עובר השבחה. אתה יכול לבדוק זאת בעצמך, לפני הקנייה תוכל לקחת את הרכב לבדיקה, אנו מתחייבים לתקן ליקויים אם יהיו.

לצפות אל העתיד- מי שקונה רכב חדש היום רוצה להיות בטוח שיוכל למכור אותו בבוא העת. אופרייט ליס מתחייבת לקנות בטרייד אין כל מכונית שהיא מכרה, גם את המכונית החדשה שלך.

ליסינג
ליסינג תפעולי - מכירת רכב - טרייד אין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.